Poker

Velkommen til en blogg dedikert til poker. Å spille poker blir stadig mer populært. Noen spiller poker for underholdningen. Noen spiller poker for å vinne. Det finnes faktisk også en hel del mennesker i Norge som lever av å spille poker. I denne bloggen vil jeg komme med tips og råd beregnet på den uerfarne pokerspilleren.

Jeg vil komme med poster om spilleregler, genereller råd og en innføring for nybegynnere. Jeg vil også gå nærmere inn på viktige faktorer som outs og pot odds. Å bløffe er en viktig del av det å spille poker, som vi selvfølgelig også skal se nærmere på. Det samme gjelder forskjellige spillestrategier.

Du vil også få informasjon om de forskjellige typene poker formene i Texas holdem. Sit & Go turneringer, Cash game, Heads up og planlagte turneringer. I all hovedsak vil denne bloggen omhandle nettpoker og Texas holdem. Lurer du på noe om det å spille poker, er det bare å legge igjen en kommentar.






Jeg har registrert bloggen på bloggurat.net  og den er registrert under Randaberg.
Dette har jeg gjort for å flere til å lese om å spille poker.